dinsdag 18 november 2014

Verschillende kaarten, zelfde stempelset

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik met de Flower Patch stempelset en Flower Fair Framelits heb gemaakt.
Ik heb bewust gekozen om er 2 totaal verschillende kaarten mee te maken zodat jullie duidelijk kunnen zien hoe veelzijdig deze set is.
Een heel kleurrijke kaart en een kaart in bruintinten.
Ik ben fan van deze set. Wil je deze set zelf eens uitproberen? Kom dan zaterdag 29 november naar Marianne's Creativity en je mag je helemaal uitleven met deze set.
Geef je wel even van tevoren op zodat ik rekening kan houden met hoeveel plekjes ik klaar moet zetten.

Waar: Marianne's Creativity
          Pastoor Spieringsstraat 75 Uden
Wanneer: 29 november 2014
Hoe laat: van 10.00 tot 12.00 uur.
Kosten: €7,50 p.p. inclusief gebruik al het materiaal en drinken met wat lekkers.

Als je de bundel van stempelset en framelits van te voren besteld is de workshop GRATIS!
Geef je snel op zodat de bundel op tijd besteld kan worden.


Zin in een andere workshop?
Kijk even op mijn pagina voor geplande workshops. Staat er niet bij wat je graag zou willen doen? Bel of mail me met je wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...