vrijdag 19 december 2014

Kaart met curly label pons

Vandaag heb ik voor jullie een kaart met veel dimensie. Deze kaart stuur ik niet via de post maar geef ik persoonlijk samen met een kerstcadeautje af. Dan weet ik tenminste zeker dat hij heel aan komt.


Voor de achtergrond heb ik uit het leuke Trim The Tree designer series papier figuurtjes geponst met de curly label pons.
Zo creƫer je snel een leuke achtergrond.
Ook de rozet is gemaakt van het Trim The Tree designer series papier. Hierop heb ik de Petit Petals pons en het sterretje uit de Itty Bitty Accents gebruikt.
Om het geheel af te maken een goud kleurig draadje er op en voila! een sfeervolle kerstkaart.

Gaan jullie nog iets speciaals doen met de feestdagen?

Mijn man en ik gaan heerlijk eten en gezellig samen zijn met vrienden en familie maar ook genieten van mijn nieuwe spulletjes van Stampin' Up!
Want ik heb al mogen bestellen uit de nieuwe voorjaarscatalogus die op 6 januari in gaat.
Ik mag ga dus aan de knutsel tijdens de feestdagen. Van mij zal je geen last hebben die dagen. Heerlijk!!!!

Veel inspiratie en knutselplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...