maandag 26 januari 2015

Mini Treat Bag Thinlits

In de nieuwe catalogus staat een geweldige stansen set. Waar ik maar geen genoeg van kan krijgen.
Afgelopen zaterdag heb ik hem al vermeld bij het Stampin' Upje.

De Mini Treat Bag.

Tijdens de lanceringsparty die ik op 5 januari gaf heb ik met de gasten dit leuke zakje gemaakt.
Heel eenvoudig maar zo leuk.


Met de bijbehorende stansen heb ik het zakje versierd. Een hartje uit het zakje gestanst en daarachter een window sheet geplakt. Een leuk gouden knijpertje, dat goed combineert met de gouden accenten uit het Gold Soiree papier, maakt het geheel helemaal af.

Geïnteresseerd in wat je nog meer kan doen met deze set? Boek dan bij mij de workshop.

Veel inspiratie en knutselplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...