zaterdag 21 februari 2015

Stampin' Upje!

Deze keer in het Stampin' Upje een duo. Namelijk de stempelset Build a Bouquet en de stans Bouquet Bigz L. Deze zijn helaas niet verkrijgbaar als bundel maar ik vind ze eigenlijk onafscheidelijk.

In januari liet ik je al heel enthousiast een leuke kaart zien met de stempelset. Helaas heb ik mijn belofte, om meer te laten zien van deze set, nog niet waar gemaakt.
Deze week staan daarom de stans en de stempelset in het Stampin' Upje!



Met de stempelset en de stans kan je schitterende 3D bloemen maken. Bijvoorbeeld voor een mooi boeket, corsage, versiering voor op cadeautjes of een kaart. Je eigen fantasie is de limiet.

Maar je zult me nu wel al een beetje kennen. Ik wil altijd meer kunnen doen met een set dan waar het oorspronkelijk voor wordt gebruikt.
Dat is met deze set dus ook heel goed te doen.
Bekijk mijn Pinterest bord maar eens voor wat meer inspiratie.




Veel inspiratie en knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...