zondag 24 mei 2015

Een goed gevulde tas

Met een goed gevulde tas (gekregen van Stampin' Up!) ging ik gisteren weer naar huis vanuit Duiven.
Daar hadden we namelijk een bijeenkomst van Stampin' Up!
Een zaal met 190 enthousiaste dames (en enkele heren!) ging helemaal uit z'n dak bij de officiƫle presentatie van de nieuwe catalogus.
We hebben weer leuke technieken geleerd en veel tips en trucs gehoord over het runnen van onze business.

Er werden prijzen verloot, diverse demonstratrices werden extra in het zonnetje gezet, we kregen heerlijke gebakjes bij de koffie, we genoten van een geweldige lunch, we mochten al "spelen" met wat nieuwe producten en kregen een gratis stempelset.
I love my job!

Dit was de tas die alle deelnemers mee naar huis kregen.

Afgelopen week heb ik met het resist papier een leuk tasje gemaakt.
Samen met de stempelset Flower Patch vind ik het een zonnig tasje geworden.
Ideaal voor het verpakken van een klein cadeautje.
Het tasje kan je natuurlijk ook groter maken voor het verpakken van een groter cadeautje :)






Wie gaat er met mij de volgende keer mee naar zo'n leuke bijeenkomst van Stampin' Up! ?
Wil je meer weten over het worden van demonstratrice?
Of wil je alleen de voordelen van altijd extra korting op de aanschaf van je Stampin' Up! producten.
Neem dan contact met me op. Ik kan je er alles over vertellen.

 Veel inspiratie en knutselplezier!





2 opmerkingen:

  1. Ik geniet gewoon mee ! Tof allemaal !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Wat een leuk tasje zeg. Leuke zonnige kleuren gebruikt.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...