woensdag 24 juni 2015

Weekly deals

Deze week in de weekly deals:
Wat een gave stempelsets!!!!!

2 weken terug kocht ik de Work of Art set. Deze stond al lang op mijn verlanglijst. Wat is die leuk. Geen spijt van dat ik hem toen al kocht. Heb er al veel mee gemaakt.

En de Six-sided sampler staat ook nog op die (hele lange) verlanglijst.
Die moet er dus ook maar komen.
Samen met de Hexagon pons kan je hele mooie kaarten maken.
Wist je dat deze als bundle voor €38,50 in de nieuwe catalogus staat? 
Wil je nu de stempelset tijdens deze aanbieding kopen. Dan maak ik een nieuwe bundleprijs.

Stempelset Six-Sided Sampler clear-mount inclusief Hexagon pons 
Van €38,50 
voor €33,- 
(alleen bij Marianne's Creativity)

Wat staat er op jouw wensenlijstje? Wil je iets bestellen? Dan hoor ik het graag.

Veel inspiratie en knutselplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...