zondag 9 augustus 2015

Beschrijving Open flap doosje

Zoals beloofd heb ik een beschrijving gemaakt van het open flap doosje van afgelopen maandag.
Klik op de link om de beschrijving (pdf) gratis te downloaden.



Gisteren deed ik mijn verzamelbestelling de deur uit. Hierbij bestelde ik ook de nieuwe herfst/winter catalogussen en alvast wat artikelen uit die catalogus.
Oe.... ik kan niet wachten tot die binnen zijn.
Heb nu al zoveel ideeën wat ik er van wil en kan gaan maken.



1 september gaat de catalogus live. Wil je dan meteen je verlangslijst bestellen? Geef hem dan op tijd door. Doordat sommige producten erg gewild zijn kan het zijn dat sommige producten even niet meer op voorraad zijn en dat je wat langer moet wachten.
Geef dus snel door, dan zijn we er op tijd bij.


1 opmerking:

  1. Erg leuk Marianne bedankt voor de beschrijving ik ga deze zeker een keer maken.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...