donderdag 20 augustus 2015

Restjes

Van restjes kan je van alles maken. Dit lag nog op mijn bureau van de vorige kaart.(rechtsboven)
Zonde om weg te gooien.
In een tel heb je een leuk klein kaartje gemaakt voor bij een cadeautje. Of maak er een gaatje in en hang het aan een cadeautasje.
Linksonder zie je wat ik uiteindelijk maar weggegooid heb. 

Wat doen jullie met restjes?
Verdwijnen ze meteen in de prullebak, in een la voor later of ga je de uitdaging meteen aan en maak je er nog iets moois mee?

Veel inspiratie en knutselplezier!

3 opmerkingen:

  1. Mijn restjes worden vaak gebruikt, niet meteen, maar wel zo tussendoor, onder mijn bureau staan 10 lage ikea bakken en daarin zit mijn restpapier gesorteerd op kleur en sinds ik het zo heb, grijp ik vaak en bak en gebruik wat erin zit. Losse stempels en diecuts komen in een andere bak terecht. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gooi ook zelden iets weg . Er kan altijd iets nieuws mee gemaakt worden . En als ik dan toch eens iets weg doe bij het oud papier , dan word het er vaak door de kids weer uit gehaald en maken zij er iets mee . Als is het verknippen tot snippertjes , de kleinste knipt heel graag . Liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...