zaterdag 29 augustus 2015

Stampin' Upje! Gorgeous Grunge

De Gorgeous Grunge stempelset staat nog steeds op mijn verlanglijst. Ik heb hem nog steeds niet. Maar ik mag hem gelukkig altijd lenen van mijn beste vriendin (en nu mede demo) Bianca.
Tijdens haar vakantie mocht de set dus een tijdje bij mij "logeren" en kon ik er dus helemaal mijn gang mee gaan.

Deze set vind ik eigenlijk een must have. Je maakt er de beste achtergronden mee en geeft een kaart of project net even dat beetje meer.
Geen leuk designpapier in huis? Maak het zelf met deze leuke set.
Kijk eens op mijn Pinterest bord voor meer inspiratie.





Veel inspiratie en knutselplezier!

1 opmerking:

  1. Lieve Marianne , mijn blogpost vandaag sluit helemaal aan bij de jouwe . Ontzettend grappig !!! Jouw bord ga ik zeker bezoeken . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...