woensdag 27 april 2016

Creativitijd

Nee... het is niet verkeerd geschreven. Bij Marianne's Creativity krijg je tijd om jezelf helemaal creatief uit te leven.
Maak gebruik van mijn stempels, stansen, inkt en andere basis benodigdheden.
Neem je eigen papier en embellishments mee om zelf aan de slag te gaan of schaf een Creativi-tijd pakket aan. Zo'n pakket bevat papier en embellishments om leuke projectjes te maken.

Van kaarten tot doosjes en van project life layout tot 3d project. Elke maand weer wat anders.
Ik zorg voor voorbeelden, beschrijvingen, uitleg en de helpende hand.

Meld je aan voor de 5e van elke maand. Dan zorg ik dat er materiaal voor je klaar ligt.
De eerste Creativi-tijd zal plaatsvinden op 18 mei van 13.00 tot 15.00 uur.
Kosten €7,50 excl pakket.
€15,- incl pakket. (prijs incl pakket per maand kan variĆ«ren al naar gelang het te maken project)

Kan je niet komen maar wil je toch elke maand wat leuks maken? Het pakket inclusief beschrijvingen kan ik ook naar je opsturen tegen de geldende verzendkosten.

Geef je snel op! Ik heb plek voor 8 personen in mijn eigen workshopruimte in Uden.

Veel inspiratie en knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...