zondag 24 april 2016

Op het podium

Nee, ik stond er niet maar wie weet ooit wel.
Vorige week zaterdag was ik met zo'n 200 andere Nederlandse demo's in Amsterdam.
Daar was het OnStage local event van Stampin' Up!
We kregen de nieuwe catalogus te zien en we mochten al spelen met wat nieuwe producten.
Wat een voorrecht. Het was een super gezellige, informatieve en inspirerende dag.
Ik mag nog niet veel laten zien maar hierbij een hint.
Wat een mooie kleuren, vind je niet?

Zoals gebruikelijk is op evenmenten van Stampin' Up! nemen veel demonstratrices een eigen gemaakte creatie mee. We noemen dat een swap.
Hiervan hebben ze meerdere gemaakt en we ruilen deze met elkaar.
Zo ga je met een heleboel inspiratie en leuke voorbeelden weer naar huis.
Dit was de swap die ik had gemaakt.
Natuurlijk in het thema blijvend van de swap van vorig jaar want..... hoera wij hebben een dochter!

En dit zijn de swaps die ik terug kreeg.


Ik heb nog enkele kaartjes van mijn swaps over omdat ik veel te druk was op die dag met knutselen, kletsen en met mijn neus in de nieuwe catalogus zat.
Wil je graag van mij zo'n kaartje? Stuur mij dan een leuke eigen gemaakte verjaardagskaart voor mijn verjaardag op 3 mei en ik verloot de kaartjes onder de leukste inzendingen.

Veel inspiratie en knutselplezier!

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...