maandag 18 april 2016

Vlinderkaart


Vandaag een leuke vlinderkaart met video.
Deze leuke kaart gaan we maken.


Maak deze kaart nu ook zelf.
Bestel dan het complete pakket.
(alleen nog een Bigshot of ander stans apparaat, lijm en tekst stempel nodig)

Pakket bestaat uit:
3 kleuren Classic stempelinkt naar keuze (m.u.v. Basic Black, Basic Grey en Whisper White)
1 Whisper White kaart
1 velletje a4 Whisper White
5 Rhinestone Basic Jewels
Butterflies Thinlits
Stempelset Work of Art clear mount

Voor maar €64,95
(niet in combinatie met andere aanbiedingen)

Actie geldig t/m 30 april 2016 (excl verzendkosten)

Hieronder de video.
Vind je deze leuk en wil je nog meer van Marianne's Creativity zien.
Geef de video dan een duimpje omhoog en abonneer je op mijn Youtube kanaal.



Wil je deze kaart liever tijdens een workshop bij Marianne's Creativity maken?
Mail me dan voor meer info.


Veel inspiratie en knutselplezier!

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk, Marianne! Zo leuk, dat ik deze kaart vanavond ook gemaakt heb. Had maar weinig tijd, maar MOEST even ontspannen en wat maken. Dit was de juiste inspiratie, dank je wel! Ik heb weliswaar iets andere kleurtjes gebruikt, een andere 'veeg' en mijn vlijde vliegt de andere kant op. Ook nog een gekleurd kadertje om de kaart. Kortom: zelfde idee maar met een twist. De kaart zal binnenkort wel op mijn blog en / of Facebook voorbij komen. Voor nu: nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan. Ben benieuwd naar jouw versie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...