donderdag 21 april 2016

Waar vind jij inspiratie?

Ik ben benieuwd waar jij inspiratie vind.
Soms haal ik het van Pinterest, Facebook of van blogs.
Maar meestal gewoon uit de catalogus van Stampin' Up!
Het is meer dan alleen een catalogus. Er staan zoveel leuke voorbeelden in. Je krijgt meteen inspiratie om wat te maken.

Op 1 juni 2016 gaat de nieuwe catalogus van Stampin' Up! in. Wil jij ook een exemplaar ontvangen?
Meld je dan aan voor mijn lanceringsparty op 1 juni. party@mariannescreativity.nl
Je ontvangt dan een gratis exemplaar en je krijgt meteen de kans om wat leuks te maken met de nieuwste producten.

Kan je nu niet naar mij komen op 1 juni maar wil je toch een catalogus van mij ontvangen?
Ik stuur je er graag een op (tegen vergoeding van de portokosten).
Mail me op: ikwileenstampinupcatalogus@mariannescreativity.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...