zaterdag 28 juni 2014

Happy watercolor day





Gestempeld op aquarel papier en ingekleurd m.b.v. een aquapainter. 


Deze leuke techniek kwam ik tegen bij Miranda Mols op haar blog Stampin Utopia. Zij maakte 2 leuke kaarten met een nat op nat techniek met stencil. Nu heb ik de techniek ook geprobeerd met een ander stencil. Ontzettend leuk en makkelijk om te doen. Daar ga ik zeker nog meer mee proberen.




De kaart heb ik verder versierd met bloemen van de Mixed Bunch stempelset en de bijbehorende Blossom pons . 
Mixed Bunch - Clear-Mount StampBlossom Punch
De tekst heb ik gemaakt met See Ya Later. Een set die verkrijgbaar was tijdens de sale-a-bration.
De kleuren die ik heb gebruikt komen uit de serie in colors 2013-2015 : Coastal Cabana en Strawberry Slush.
Strawberry Slush Classic Stampin' PadCoastal Cabana Classic Stampin' Pad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...