dinsdag 15 juli 2014

De vogeltjes fluiten

Het wordt weer lekker weer en 's ochtends als ik wakker wordt hoor ik de vogeltjes lekker fluiten.
Als ik dan nog ff in mijn bed lig vind ik het heerlijk om daar naar te luisteren.
De meeste vogeltjes hebben hun nestjes al gemaakt en er zijn ook al veel jonge vogeltjes uitgevlogen.
Maar er zijn ook nog volop vogeltjes aan het nestelen. O.a. in vogelhuisjes in achtertuinen en parken.

Omdat ik vandaag in de vogel-mood ben heb ik dit vogelhuisje gemaakt.


 
Het bruine papier heb ik bestempeld 
met de Hardwood stempel.

Het dakje is van papier uit de Lullaby serie (je ziet het. Het papier is dus niet alleen geschikt voor babykaartjes)






Het vogeltje heb ik gestempeld met een oude stempel (Blissful bird). 
Deze stempel is niet meer te verkrijgen maar er staat een nog mooiere in de catalogus. 
Polka-Dot Pieces.
Vrij neutraal van design dus je kan er alle kanten mee op.

(ik dwaal af...)

Het vogeltje is daarna geponst met de Bird builder pons (bouw je vogel :).... klinkt zo grappig)

En voila!!! een vogelhuisje met vogel.

Wil je nu exact weten hoe ik dit gemaakt heb. 
Boek dan een party of workshop en ik kom graag dit vogelhuisje (en meer) demonstreren.




1 opmerking:

  1. Heerlijk hè om zo wakker te worden. Heel leuk huisje geworden groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...