zondag 17 augustus 2014

Hexagon Feathers

Vandaag heb ik iets heel speciaals te laten zien!
Een kaart waarbij ik een nieuwe bundel heb gebruikt. 
De bundel staat in de herfst/winter catalogus.
 
 Ik heb de hexagon hive stans gebruikt als stencil 
en gesponst met de kleuren Marina Mist, Pool party en  Pear Pizzazz. 
De veertjes zijn een stempel- en stans set uit de nieuwe catalogus. 
Als je de bundel koopt bespaar je 15%.
Ik ben er nu al helemaal verliefd op. Er zijn hiermee zoveel mogelijkheden.

De herst/winter catalogus is bij mij te krijgen. Email me als je er eentje wil.
Vanaf 28 augustus zijn de nieuwe spullen te bestellen. 
Op deze dag doe ik dan ook een extra bestelling.
Mail me op tijd met je bestelling zodat deze mee kan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...