woensdag 12 november 2014

Weekly deals en Sint aankopen

Deze week in de weekly deals.

Deze aanbiedingen zijn geldig t/m dinsdag 18 november. Geef je bestelling dus op tijd aan mij door.

Nog een paar nachtjes slapen en dan is Sinterklaas weer in het land.
De verlanglijstjes liggen vast al klaar.
Omdat Sinterklaas natuurlijk niet voor iedereen de inkopen kan doen helpen wij een handje mee.
Staan er nog Stampin' Up! artikelen op je verlanglijstje?
Zondag 23 november doe ik een verzamelbestelling. Geef je verlanglijstje door en dan heb je de cadeautjes nog voor 5 december in huis.


Wist je trouwens dat je ook je verlanglijst bij mij kan neerleggen?
Het werkt zo: jij geeft aan mij door welke producten je graag zou willen hebben. Ik hou dit bij op jouw persoonlijke verlanglijst.
Je geeft aan familie, vrienden en kennissen door dat jouw verlanglijst bij mij bekend is. Zij nemen contact op met mij en kiezen cadeautjes van jouw verlanglijst.
Deze worden dan door mij besteld en in overleg bij jou of bij de gever afgeleverd.
Toch een verrassing wat je krijgt en voor de gever geen probleem meer om een cadeau te verzinnen.

Veel inspiratie en knutselplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...