donderdag 22 januari 2015

Bedankt

Vandaag nog een kaart met een stempel uit de nieuwe Nederlandse stempelset.
De blauwe rand heb ik met een dauber en Pool Party inkt aangebracht. Zo kan geef je de illusie dat er een stuk Pool Party papier achter is geplakt. Heel handig als je niet alle kleuren van het papier in huis hebt.

Het papier met de blaadjes is het super gave resist papier uit de SAB folder. Met een dauber en Pear Pizzazz heb ik de achtergrond gekleurd. Hierdoor komen de witte blaadjes mooi naar voren. Het is net toveren als je daar mee bezig bent. Heel leuk!

De Blended Bloom het ik met Stazon gestempeld op aquarelpapier en daarna met een waterkwastje en de kleuren Pink Pirouette, Pear Pizzazz en Pool Party ingekleurd.
Ik vind zelf dat ik nog wel wat mag oefenen met deze techniek maar het kan er mee door.

De tekst is gestempeld in de kleur Sahara Sand om in de zachte tinten te blijven. En om het geheel nog wat dimensie te geven heb ik er een stukje garen op verwerkt.

Wist je dat je een gratis pak resist papier hebt verdient als je nu de Blended Bloom stempel, de Nederlandse stempelset en 3 kleuren inkt koopt?
Om dan meteen deze kaart te kunnen maken geef ik je nog gratis het Linen Thread (garen) t.w.v. €5,50.
Deze speciale aanbieding van Marianne's Creativity loopt t/m 28 februari 2015.

Veel inspiratie en knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...