maandag 9 maart 2015

Stampin' Upje!

Goh.... beetje van slag. Daardoor afgelopen vrijdag 2 blogberichten op 1 dag. En ook nog eens de verkeerde.

Nou ja.... Dan vandaag maar het geplande Stampin' Upje!
De Berry Basket.

Toen ik deze stans in de nieuwe voorjaarscatalogus zag staan wist ik meteen dat ik die moest hebben.
Wat een leuke stans. Ik hou ontzettend van doosjes en cadeauverpakkingen. De Berry Basket is daar dan ook uitermate geschikt voor.
Weet je.... hij is ook leuk om straks met pasen te gebruiken als decoratie in je huis.

Vrijdag zag je (per ongeluk) al een kaart waarbij ik de Berry Basket heb gebruikt.
Je kan er dus meer mee dan alleen een mandje maken.

Kijk eens op mijn Pinterest pagina voor meer inspiratie.



Wil jij nu ook graag zo'n stans? Laat het me weten. Zaterdag 14 maart doe ik weer een verzamelbestelling.

Veel inspiratie en knutselplezier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...