maandag 3 augustus 2015

Doosje met deksel

Oh wat ben ik blij met mijn nieuwe aanwinst. De Gift Bag Punch Board. Ik kom gewoon tijd en handen te kort om alles te maken wat me nu allemaal te binnen schiet.
Ik begin eerst maar eens met een schattig doosje met een deksel.
Het DSP en cardstock had ik nog over (uit de oude catalogus) maar ik vond het te mooi om weg te doen. Dus vandaar lekker opgebruiken wat je nog hebt.

Hou mijn site in de gaten want ik zal een beschrijving plaatsen van hoe ik dit doosje heb gemaakt.

En vergeet mijn actie niet!


ACTIE!
Bestel in Augustus bij mij je Gift Bag Punch Board 
voor maar 
€ 19,95 
en krijg
 een gratis mini workshop (bij mij thuis).

Veel inspiratie en knutselplezier!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...