zaterdag 8 augustus 2015

Kaartendoos met deksel

Een doosje met kaarten en enveloppen vind ik ook altijd leuk om te geven als cadeautje.
Met de Gift Bag Punch Board heb je nu in een handomdraai een mooi doosje gemaakt.
Als je aan het lint trekt komen de kaarten en enveloppen uit het doosje omhoog (beetje lastig om op de foto te zetten).
Onder de foto staan de producten vermeld die ik heb gebruikt.
Het designer papier kost geen €15,25 maar €4,59 (koopje toch). Het is in de uitverkoop. OP=OP!

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Grappig ik pimpte van de morgend een doosje op , waar ik kaartjes van mij in stak voor een lieve vriendin. Ik geef dat ook graag . Heb je veel mannenkaart inzendingen gekregen ? Ik ben zo benieuwd ! Ik volg je blog graag ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...