donderdag 2 juni 2016

Feest!

Jippie! Gisteren was het dan zover. De nieuwe catalogus van Stampin' Up! is er.
Door omstandigheden kon ik nog even niet mee feesten maar de pret is er niet minder om.
Binnenkort organiseer ik een feestje waarbij je enkele van de nieuwe producten kan bekijken en uitproberen.

Hier kunnen jullie de catalogus alvast digitaal bekijken.
Wil je toch liever een papieren versie? Neem dan even contact met me op via mail.

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016-2017%20Annual%20Catalog/2016_ACWeb_Eng-UK.pdf

Ik wens jullie veel inspiratie.
En hou je niet in om je bestelling bij mij te plaatsen. Hoe hoger het bestelbedrag hoe meer Stampin' Rewards, hoe meer je gratis mag uitzoeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...